Министерството на финансите обявява конкурс за лого, слоган и бранд книга (бранд бук) за присъединяването на България към еврозоната, съобщиха от институцията. Целта е да се създаде обща визуална идентичност на цялостната комуникационна кампания за приемането на еврото. Предложенията трябва да бъдат авторски, оригинални, новаторски, разпознаваеми и асоциативни.
Логото и слоганът ще се използват в печатни, аудио и видео материали и послания в телевизия, радио, интернет и дигитално пространство, свързани с периода преди, по време на и след въвеждане на еврото в страната. Те трябва да бъдат разработени в цялостна система за визуална идентичност – бранд бук, в която да има информация за логото, слогана, както и препоръчани варианти за употреба в рекламни и корпоративни материали.
Предложенията трябва да бъдат на български език, като се използва кирилица, но трябва да има и еквивалент с превод на слогана на английски език.
В конкурса може да вземе участие всеки, който е завършил средно или висше образование, или е студент по една от следните специалности – графичен дизайн, комуникационни, художествени и визуални специалности, маркетинг или филология, и което има поне три собствени проекта в сферата на графичния дизайн, маркетинговите и комуникационни кампании.
Допуска се участието и на юридически лица, които имат поне три собствени проекта в сферата на графичния дизайн, маркетинговите и комуникационните кампании, и в които водещият експерт в екипа е завършил средно или висше образование или е студент по графичен дизайн, комуникационни, художествени и визуални специалности, маркетинг или филология.
Всеки кандидат може да участва само с един проект. Крайният срок за подаване на заявленията за участие в конкурса е 22 ноември 2023 г.
Документите за участие се приемат в запечатан непрозрачен плик всеки работен ден от 9:00 до 17:30 часа в Центъра за административно обслужване, стая № 1, на Министерството на финансите, гр. София, п.к. 1040, ул. „Г. С. Раковски“ 102.
В състава на журито, което ще избере победителя, влизат доц. д-р Светлин Балездров от Националната художествена академия, Кирил Златков от Съюза на българските художници, Александър Христов от Българската асоциация на ПР агенциите и Петър Кесерджиев от Българската асоциация на комуникационните агенции, както и представители на Българската народна банка, Министерския съвет и Министерството на финансите. Победителят ще получи договор за 20 хил. лева за преотстъпването на авторските права върху проекта на Министерството на финансите.
След създаването на основните визуални елементи на цялостната комуникационна кампания за присъединяването на България към еврозоната, те ще станат задължителни за използване от всички институции в процеса на кампанията.
преди 1 година Слоган: "Било каквото било, вече ще бъде, както беше!" (Бойко Борисов) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 1 година Предлагам слоган: ... "За да няма КТБ2" отговор Сигнализирай за неуместен коментар