IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Рекорден брой американци са пазарували на празниците за Дена на благодарността

Потребителите са похарчили средно 235 долара, или 8 долара повече от 2023 г.

22:40 | 03.12.24 г.
Автор - снимка
Създател
Снимка: Bloomberg L.P.
Снимка: Bloomberg L.P.

Около 197 милиона американци са пазарували през петте дни от Деня на благодарността до Кибер понеделника, показват данни на Националната федерация за търговия на дребно (NRF), цитирани от Ройтерс.

Броят на купувачите надхвърля предишните очаквания на организацията за търговия на дребно от 183,4 млн. американци, но остава по-малък от отчетените преди година 200 милиона.

По време на празниците потребителите са похарчили средно 235 долара, или 8 долара повече от 2023 г., като най-популярните покупки са свързани с облекло и аксесоари, следвани от играчки, както и продукти за лична хигиена, показва докладът.

Данните сигнализират за успеха на търговците на дребно на фона на по-краткия прозорец за пазаруване тази година и на купувачите, фокусирани върху изгодни сделки.

„Дори с тазгодишния съкратен период за пазаруване и множеството ранни промоции за продажби от търговците, този уикенд засенчи очакванията по отношение на самия обем на купувачите“, изтъква президентът и главен изпълнителен директор на NRF Матю Шей.

Три седмици преди Коледа NRF очаква празничните продажби да растат с най-бавния си темп досега.

Черният петък беше най-популярният ден през уикенда на Деня на благодарността с около 81,7 милиона потребители, пазаруващи в магазините, и около 87,3 милиона онлайн.

Продажбите от електронната търговия в САЩ са нараснали с 14,6% по време на Черния петък, изчислява Mastercard SpendingPulse, докато продажбите във физическите магазините са се увеличили с 0,7% спрямо миналата година.

Клиентите все по-често избират да пазаруват от мобилните си телефони и лаптопи, което насърчи търговците на дребно в САЩ да заложат на агресивни промоции и сделки в уебсайтовете и приложенията.

Гигантът в търговията на дребно Walmart предлага разнообразни оферти в категории, вариращи от телевизори Samsung до играчки Lego и Hot Wheels чрез своите отстъпки преди Черния петък, които започнаха на 11 ноември.

Target, от друга страна, намали цените със 100 долара за определени продукти, включително за 75-инчовия телевизор Westinghouse, и въведе 50% отстъпки за играчки.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 22:20 | 03.12.24 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
Още от Икономика и макроданни виж още

Коментари

Финанси виж още