IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

София търси фирми за пътен ремонт, ще възстановяват и пукнатини в асфалта

Столицата е разделена на 6 зони, за всяка от тях се кандидатства отделно

08:45 | 16.04.10 г.
Автор - снимка
Създател
София търси фирми за пътен ремонт, ще възстановяват и пукнатини в асфалта

Столичната община обяви конкурс за изпълнители на текущия ремонт и поддържане на уличната мрежа и пътните съоръжения в София, съобщи заместник-кметът Любомир Христов. За разлика от миналия конкурс, чийто договори изтичат през лятото на тази година, сега София е разделена не на три, а на шест зони.

В първа зона попадат районите "Витоша", "Лозенец", "Средец" и "Триадица", във втора - "Овча купел", "Банкя", "Красна поляна" и "Красно село", в трета - "Люлин", "Възраждане", "Илинден", "Надежда" и "Връбница".

В четвъртата зона влизат "Оборище", "Сердика", "Подуяне" и "Нови Искър", в пета - "Слатина" и "Кремиковци", а в шеста - "Панчарево", "Младост", "Студентски", "Изгрев".

Всяка една от обособените зони е отделна позиция, за която ще се кандидатства.

Обхватът на извършваните дейности ще е текущият ремонт и поддържането на пътните настилки, тротоарите на всички улици, както и текущият ремонт и поддържането на мостове, пасарелки, водостоци и пешеходни подлези.

Срокът, за който ще бъдат сключвани договорите с класираните кандидати ще е четиригодишен, като всеки кандидат ще може да подава документи само за една обособена позиция.

За разлика от миналия конкурс, при който спечелиха три фирми, сега общината сваля изискуемия минимален оборот - от 100 на осем милиона лева, като той е минимално изискуем и за извършените строително-монтажни работи. Освен това кандидатите трябва да имат изградени най-малко пет обекта от пътното строителство - улици, пътища и пътни съоръжения.

За първи път общината иска от кандидатите да имат и техника за извършване ремонт на единични малки участъци и пукнатини по пътни настилки с полагане чрез инжекционен метод, което означава без рязане и фрезоване, или договор за такава техника.

Другата новост е, че освен техниката за изпълнение по традиционната технология кандидатите трябва да имат и собствена техника за възстановяване на пътни настилки по съществуващо положение по съвременни технологии или договор за ползване на такава техника.

Гаранционният срок за уличните ремонти по нормативните документи е едногодишен, но всеки кандидат ще може да предложи и по-голям, обясни още Христов. Това също ще влияе на класирането, като водещият елемент ще е цената на ремонтите.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 01:01 | 20.08.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още