IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

КФН закри платения си информационен телефонен номер заради оптимизация

Телефонната линия функционираше 5 години и половина

16:39 | 06.04.10 г.
КФН закри платения си информационен телефонен номер заради оптимизация

Поради осъществените съкращения в администрацията на Комисията за финансов надзор, и конкретно на служителите в информационния телефонен център (Call center), регулаторният орган вече няма да предоставя услугата по даване на информация на гражданите по телефон и телефонният номер 0900 32 300 се закрива, съобщиха от КФН.

Цената на разговора с импулсния номер за цялата страна беше 18 ст./мин. без ДДС.

Продължава да работи информационният център на КФН (от 9:00 до 12:30 ч.), който предоставя на място оперативна устна и писмена информация за дейността на поднадзорните лица, както и за дейността на комисията.

Телефонната линия бе стартирана през септември 2004 г., като основните постъпващи въпроси бяха за телефон и адрес на бивши приватизационни фондове, както и за дивидентите, разпределяни от тях.

На второ място по брой са били въпросите за механизмите на търговия с ценни книжа и компенсаторни инструменти.

В областта на застраховането гражданите са се интересували най-вече за процедурата по подаване на жалба срещу застраховател и за условията по застраховка "Гражданска отговорност".

Относно осигурителния пазар са постъпили обаждания, свързани с удържаните от пенсионните фондове такси, постигната доходност и процедура за промяна на фонд за допълнително пенсионно осигуряване.

Доскоро предоставяната по телефон информация винаги се е съдържа в уеб страницата на КФН, както и в специализираните медии.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 01:46 | 08.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още