IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Метро: 10% от оборота ни е от собствени марки, половината произведени у нас

Карфур не е конкурент на търговската верига, защото се цели в друг сегмент, заяви Емилиян Абаджиев, генерален директор на Метро

13:20 | 28.01.10 г.
Метро: 10% от оборота ни е от собствени марки, половината произведени у нас

Собствените марки на Метро Кеш енд кери България формират 10% от оборота. От своя страна половината от обема продажби на собствени марки е произведен в България, съобщи на пресконференция днес Емилиян Абаджиев, генерален директор на Метро Кеш енд Кери България ЕООД. 

Новост за България е, че Метро започва да прави доставки, засега на база поръчки по телефон и факс, а скоро и чрез интернет, стана ясно още на пресконференцията.

От Метро не разглеждат като конкурент френската верига Карфур, тъй като целта й е друг сегмент. Целта на Метро е да се специализира към обслужването на професионални клиенти като хотели, ресторанти, кафенета, барове, квартални магазини, офиси, учреждения.

Собствените марки на Метро са Aro за хранителни и нехранителни стоки, Sigma – канцеларски и почистващи материали, батерии и др., Fine Food – за по-висок клас храни, Horeca Select - за кафенета и хотели и ресторанти, и Rioba – решения за барове.

Не можем да коментираме дали ще отваряме нови магазини, тъй като такъв коментар би се отразил на цените на недвижимите имоти, които потенциално купуваме, каза Абаджиев.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 19:14 | 06.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още