IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Стартира търговията с Орфей клуб Уелнес, планове и за нова емисия

Компанията предвижда да предлага програмата си Уелнес на франчайзинг

12:14 | 23.12.09 г.
Автор - снимка
Създател
Стартира търговията с Орфей клуб Уелнес, планове и за нова емисия

Днес на БФБ стартира търговията с акциите на Орфей клуб Уелнес АД. Регистрираната за търговия емисия е в размер на 20 808 320 акции, всяка с номинал 1 лв.

През ноември Орфей клуб Уелнес АД, чийто основен актив е хотел Смолян в едноименния град, проведе IPO, на което бяха записани едва 0,1% от предложените 4 млн. акции.

След като кризата отмине е възможен нов опит за привличане на средства чрез БФБ, като няма яснота какъв ще бъде размерът на емисията, споделиха от дружеството за Investor.bg.

След двегодишни усилия Орфей клуб Уелнес бе листнато на БФБ, като целта е публичност, която в бъдеще да осигури допълнително финансиране за разработването на уникалния за България туристически продукт Уелнес.

Листването ще даде също така и възможност на дребните акционери на компанията да търгуват своите дялове.

На последното представяне на компания на БФБ за годината двама от изпълнителните директори, Величка Делчева и Радостина Василева, споделиха плановете на дружеството.

Програмата Уелнес за всеки, според тях, е преживяването, което се отразява добре на тялото и духа, като целта на компанията е да се наложи като пионер в този продукт. Той ще бъде разработен в хотел Смолян, и ще е ориентиран към средния българин, каквато и в момента е политиката за привличането на туристи в хотела.

След утвърждаването му дружеството ще пристъпи към сключването на франчайзингови договори с партньори за предлагане на тази услуга, като ще се търсят предимно по-малки хотели, които да бъдат достъпни за всеки. Франчайзингът може да бъде и частичен, т.е. да не включва пълната гама услуги на Уелнес програмата.

От дружеството обявиха инвестиционната програма за 2010 г. в размер на 10 млн. лв., като за хотел Смолян са предвидени 1,3 млн. лв. от нея. Хотел Смолян работи целогодишно като градски тип хотел в планината, казаха от компанията.

През 2008 г. посещенията в хотела са се удвоили спрямо предходната година, като се очаква тази година също да завърши с двойно по-голям обем нощувки. Ръстовете при приходите обаче са по-ниски поради гъвкавата ценова политика, която дружеството провежда, каза Величка Делчева.

По думите й бъдещата дивидентна политика на компанията ще зависи от интереса към акциите. В момента физическите лица акционери в дружеството (главно по линия на масовата приватизация) се радват на социални придобивки в областта на туризма, посочи Делчева.

Свързани компании:

Орфей клуб уелнес АД(OCW)

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 12:44 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още