Спадът в консолидираните продажби на Доверие-Брико АД се забавя до 9% на годишна база през второто тримесечие на 2009 г. от 13% за първото тримесечие, показва отчетът на дружеството, публикуван чрез БФБ-София.
Продажбите през второто тримесечие са за 34,2 млн. лв. спрямо 21,8 млн. лв. през първото. Компанията притежава франчайза на магазините Мосю Бриколаж за България, Македония и Албания.
Дружеството реализира консолидирана загуба от 206 хил. лв. за полугодието на 2009 г. след 1,17 млн. лв. печалба за второто тримесечие и 1,37 млн. лв. загуба за първото тримесечие на 2009 г. За полугодието на 2008 г. има печалба от 2,22 млн. лв., от които 1,78 млн. лв. през второто тримесечие.
Резултатът на дружеството е по-добър от предварително очакваната загуба от 457 хил. лв. за първото полугодие на 2009 г.
На БФБ-София се търгуват облигации на Доверие-Брико АД.
Свързани компании: