IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Ще обучават персонала на БДЖ как да се държи с клиенти

Общо около 2000 души ще преминат през това обучение в периода от 10 август до края на ноември 2009 г.

14:36 | 10.08.09 г.
Автор - снимка
Създател
Ще обучават персонала на БДЖ как да се държи с клиенти

Започна обучение по социална, комуникативна и поведенческа компетентност на персонала на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД, който обслужва клиенти, съобщиха от дружеството.

Обучението ще обхване всички служители на длъжност началник-влак, кондуктор, билетен касиер и багажен касиер, както и служителите на гишетата "Информация" в железопътните гари.

Общо около 2000 души ще преминат през това обучение в периода от 10 август до края на ноември 2009 г. Ще бъдат изготвени и брошури с теми от учебната програма.

Целта е да усъвършенства уменията на персонала по пътнически превози за общуване с клиенти, действия при критични ситуации, способност за бърза реакция и вземане на адекватни решения и др.

Обучението се организира от Центъра за професионално обучение към "Български държавни железници" ЕАД.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 20:58 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още