Започна обучение по социална, комуникативна и поведенческа компетентност на персонала на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД, който обслужва клиенти, съобщиха от дружеството.
Обучението ще обхване всички служители на длъжност началник-влак, кондуктор, билетен касиер и багажен касиер, както и служителите на гишетата "Информация" в железопътните гари.
Общо около 2000 души ще преминат през това обучение в периода от 10 август до края на ноември 2009 г. Ще бъдат изготвени и брошури с теми от учебната програма.
Целта е да усъвършенства уменията на персонала по пътнически превози за общуване с клиенти, действия при критични ситуации, способност за бърза реакция и вземане на адекватни решения и др.
Обучението се организира от Центъра за професионално обучение към "Български държавни железници" ЕАД.