Няма промяна в стила на комуникиране в компаниите или информацията, която служителите получават за фирмата си, преди и след началото на финансовата криза – това смятат общо 70% от участвалите в проучване българи през май 2009 г.
Анализът на резултатите на допитването, което е на Apeiron Research, показва, че по-голямата част от компаниите и организациите не са планирали или реализирали ефективно мерки за повишаване на осведомеността на служителите си предвид променената икономическа ситуация.
Само 17% от работещите българи смятат, че са по-добре информирани за състоянието на своята фирма или организация след настъпването на световната финансова и икономическа криза спрямо периода преди това. Това обаче важи предимно за големите компании с над 250 души служители.
Най-добре запознати със ситуацията в дадена фирма са хората на отговорни позиции, най-слабо информирани са тези, заети с ръчен/физически труд, както и хората с ниско образование и под средния личен доход.