Комисията за защита на потребителите (КЗП) разкри допълнителни временни приемни в някои от курортните комплекси по българското Черноморие, съобщиха от комисията.
В приемните туристите ще могат да отправят своите сигнали и жалби при ползването на услуги и закупуването на стоки по време на лятната си почивка. Освен това хората ще могат да получават и информация за правата си на потребители на стоки и услуги от различен характер, както и съвети как да постъпят в определени ситуации в диалога с търговците. Временните офиси ще работят до края на месец септември, когато свършва и сезонът.
Разкриването на тези офиси се е превърнало в традиция за летните месеци, припомнят от КЗП. Оплакванията, които постъпват в тях от страна на туристите, са свързани с дублажи, грубо отношение в заведенията за хранене и развлечение и др.
Във временните приемни на КЗП пристигат и жалби, свързани със закупуването на различни стоки от търговски обекти, разположени в курортните комплекси.
По една временна приемна ще има в комплексите „Албена”„Златни пясъци” и „Слънчев бряг”, както и в градовете Варна, Поморие, Бургас и Созопол, а в Приморско ще бъдат отворени две такива приемни.