IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Да се рекламират исторически паметници и забавления искат инвеститори

Въпросът за истинността на рекламата също се откроява като съществен

16:29 | 26.09.08 г.
Автор - снимка
Създател
Да се рекламират исторически паметници и забавления искат инвеститори

Основният акцент в националната реклама на България за привличане на чуждестранни туристи да са нашите културно-исторически паметници, но също така и възможността за забавления - това са основните становища на туристическия бранш относно направленията на националната реклама, оформили се по време на провеждащия се днес в София Конгрес на инвеститорите в туризма.

Беше отбелязано същевременно, че трябва да има различен подход при рекламирането при различните националности и групи туристи, например – богатите руснаци, консервативни германци, англичани, дошли за спа-туризъм и т.н.

Всеобщо е обаче мнението на туристическия бранш и Агенцията по туризъм, че отпуснатите от държавния бюджет средства (6 млн. лв. за година) са недостатъчни за ефективна реклама на страната ни в чужбина, затова председателят на агенцията предложи на бранша да си сътрудничат при изработването на такава реклама. От агенцията се съгласиха също така, че е необходимо нейният сайт да стане много по-атрактивен и наситен с информация за туристите, за което също са необходими средства.

В тази връзка кметът на Каварна предложи в неговия регион, а и в други да се обединят по няколко общини при рекламата на своя туристически продукт.

Някои представители на туристическия бранш пък предложиха да се наблегне на рекламата в чужбина, насочена към богатите туристи, търсещи луксозен туризъм, който пък носи много по-високи доходи от един турист. Техни колеги обаче им опонираха, че всеки турист е важен, в т.ч. и българските.

Въпросът за истинността на рекламата също беше откроен на форума като съществен. Беше даден пример, че ако даден хотел по Черноморието се рекламира като заобиколен с горичка, а вместо това край него в действителност са бетонните стени на други хотели, излъганите туристи една ли ще дойдат отново на същото място.

Националната реклама трябва да разчупи стереотипа, че България е страна най-вече за морски отдих, смятат още от туристическия бранш.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 06:28 | 28.08.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още