IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

ЕВН вече ще изпраща уведомления на абонатите и ще разсрочва сметки за ток

Предвиденото е ежемесечно уведомяване на потребителя чрез изпращане на съобщения за дължимите от него суми на адреса на обекта му

15:54 | 27.06.08 г.
Автор - снимка
Създател
ЕВН вече ще изпраща уведомления на абонатите и ще разсрочва сметки за ток

За клиентите на ЕВН България (снабдяващо с електроенергия Югоизточна България – Пловдив, Стара Загора, Бургас), изпитващи затруднения в заплащането на цялата дължима сума за електроенергия, е предвидена възможност за подписване на споразумение за разсрочено плащане, като в този случай снабдяването с електричество не се прекъсва. Това гласят част от клаузите на одобрените днес от Държавната комисия за енергийно и водно регулиране (ДКЕВР) нови Общи условия на ЕВН България, съобщиха от дружеството.

За подобряване на клиентското обслужване е предвидено ежемесечно уведомяване на потребителя чрез изпращане на съобщения за дължимите от него суми на адреса на обекта му.

Друго нововъведение е, че прекъснатото електроснабдяване поради натрупани от клиента задължения се възстановява от електроразпределителното предприятие в срок до 12 часа на следващия работен ден след изпълнение на всички условия за възстановяване и заплащане на цената за възстановяване. При допълнително заплащане от клиентите ще се предлага услуга по възстановяване на електроснабдяването в срок до 6 часа.

При получаване на писмено искане от клиент за проверка на качеството на електрическата енергия, ЕВН следва да започне процедурата в срок до 3 работни дни. Минималната продължителност на проверката е 7 календарни дни, като времето и продължителността й може допълнително да се договори с клиента. При установяване на отклонения от нормираните показатели, ЕВН предприема мерки за подобряването им, като уведомява писмено клиента за резултатите от проверката и предприетите действия в срок до 15 работни дни.

Освен това отсега нататък при доказано неспазване на срокове от страна на „ЕВН България Електроснабдяване” АД ще се дължи обезщетение на абонатите, като то може да се изиска от клиента в рамките на 90 дни. От ЕВН декларират още, че ще вземат по-строги мерки за защита на личните данни на клиентите.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 14:02 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още