Рекорден ръст отбелязват за пореден път приходите от реклама в България през 2007 година, съобщи председателят на Асоциацията на рекламните агенции в България Красимир Гергов, цитиран от Dnes.bg.
За изминалата година рекламният пазар е нараснал с 28% до общо 243 млн. евро, но този обем нараства почти двойно, като се добавят бюджетите, които остават в рекламните агенции.
Най-голям дял от средствата отиват за телевизионна реклама, като там са разпределени половината от средствата за реклама в медиите.
Най-голям е ръстът обаче на интернет рекламата – 89 процента, следван от този при външната реклама – 63 на сто.
По-слаби са увеличенията на приходите от реклама в печатните издания и радиостанциите, които отбелязват ръст от по 8%.
Свързани компании: