IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Въвеждат системи за "управление на опашките" в офиси на НАП, КАТ и МВР

Николай Василев подписа днес договор с „Моникомп България” ЕООД за изграждането на система за управление на административното обслужване на чакащи клиенти

12:30 | 14.12.07 г.
Въвеждат системи за "управление на опашките" в офиси на НАП, КАТ и МВР
Министърът на държавната администрация и административната реформа Николай Василев подписа днес договор с „Моникомп България” ЕООД за изграждането на система за управление на административното обслужване на чакащи клиенти, съобщиха от пресцентъра на МДААР.

Документът е бил парафиран и от ръководителите на администрациите бенефициенти по договора – зам.-министърът на вътрешните работи Камен Пенков и директорът на Националната агенция по приходите Мария Мургина.

През октомври „Моникомп България“ спечели обявената от министерството обществена поръчка, като предложи най-ниската цена за изпълнение на поръчката - 914 395 лева без ДДС.

С подписания днес договор системи за управление на чакащи клиенти ще бъдат внедрени в 7 офиса на КАТ, 12 офиса на дирекция „Документи за самоличност" към МВР и 20 офиса на НАП.

Срокът за изграждане и доставка на системите е до 6 месеца от датата на подписване на договора, а гаранционният срок за поддръжка - 12 месеца от въвеждането на системите в експлоатация. Договорът включва и обучение на служителите за работа със системата.

Системите предвиждат въвеждане на електронна система за обслужване на потребителите, която насочва към съответното гише, предоставя информация за предлаганите услуги, времето за чакане и обслужване. Системите ще съдържат клиентски терминал, оборудван с уред за издаване на билети; екрани на всяко гише; комбиниран екран, разположен на мястото за изчакване.

Автоматизираните системи ще осигурят възможност и за отдалечено подаване на заявки от страна на потребителите на административни услуги чрез интернет и SMS, както и обратно уведомяване за часа и мястото на обслужване по същите канали.

В създадената зона за клиенти ще бъдат монтирани устройства, които посрещат и информират потребителите за предлаганите услуги. Заявката на желаната услуга ще става чрез натискане на съответния бутон, като клиентът получава билет с пореден номер и допълнителна информация за средно време на изчакване, брой чакащи клиенти и други.

Клиентът ще има възможност да посочи от кой служител желае да бъде обслужен, да избере желания вид административна услуга, както и да получи информация за администрацията, служителите и т.н. Докато чака, потребителят ще получава непрекъснато информация за състоянието на опашката както чрез монитор, така и чрез гласово повикване на клиентите.

Системата ще предоставя и статистическа информация, като време за обслужване на клиента, брой обслужвани клиенти, интензивност на обслужване, пиково време и други.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 11:57 | 25.08.22 г.
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още