IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Пет дружества искат да доставят системи за „управление на опашките“

Целта на автоматизираните системи за управление на опашките е да се осигури ефективна организация на обслужване на чакащите клиенти

11:40 | 10.10.07 г.
Автор - снимка
Създател
Пет дружества искат да доставят системи за „управление на опашките“
Общо пет дружества са подали документи по откритата от Министерството на държавната администрация и административната реформа (МДААР) обществена поръчка за доставка на автоматизирани системи за управление на административното обслужване на чакащи клиенти („управление на опашките”), съобщиха от министерството.

Това са ДЗЗД Кю Електроник, Скантек ЕООД, ИТА Инженеринг ООД, Редматик ЕООД и Моникомп България ЕООД.
 
С избрания изпълнител ще бъде подписано рамково споразумение за срок от 18 месеца. Негово задължение ще е да осигури инсталирането на системите, въвеждането им в експлоатация, обучението на служителите и гаранционната поддръжка.

Внедряването на системите ще се реализира на два етапа, като през първия ще бъдат изградени системи в седем офиса на КАТ, 20 офиса на НАП и 12 офиса на дирекция „Документи за самоличност" към Министерството на вътрешните работи. Срокът за изграждане и доставка е до шест месеца от датата на подписване на договора, а гаранционният срок за поддръжка - минимум 12 месеца от въвеждането на системите в експлоатация.

Системите за обслужване на чакащи клиенти трябва да могат да се адаптират по места и да позволяват управление според принципа на обслужване „на едно гише" и според специализираното разпределение на работните места. Те трябва да съдържат клиентски терминал, оборудван с уред за издаване на билети; екрани на всяко гише в зависимост от броя им; комбиниран екран, разположен на мястото за изчакване. Автоматизираните системи трябва да осигуряват възможност и за отдалечено подаване на заявки (резервиране) чрез интернет и SMS, както и обратно уведомление на клиентите по същите канали.

Целта на използването на автоматизирани системи за управление на опашките е да се осигури ефективна организация на административното обслужване на чакащите клиенти, контрол върху работата на служителите, както и събиране на статистическа информация по отношение на обслужването.

При класирането на кандидатите 50% тежест има техническата оценка и 50% - ценовото предложение.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 22:20 | 08.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още