Новата медия, наречена блог, навлиза все по-силно и в България. „Личните дневници“, както все още се наричат блоговете, вече не са запазена територия само за журналистите или творческите личности. Все по-често корпорациите навлизат в блог сферата, търсейки по-достъпен език в комуникацията с партньори и клиенти.
Често във фирмените блогове се публикуват както стандартната информация за проектите и дейността на дружеството, така и актуални новини и тенденции в сектора на компанията. В блога на Инвестор.БГ АД може да се намерят данни за целия сектор, тенденции за развитието на интернет индустрията, както в България така и в международен план. Такива са публикациите "Разходите за интернет реклама във Великобритания с 41% ръст", "Над 22% от домакинствата имат компютър",
Корпоративният блог дава и отлична възможност за получаване на ценна обратна връзка чрез възможността за публикуване на коментари от читателите. До момента блогът на Инвестор.БГ АД има 9 хил. посещения и 62 постинга.
Блоговете, включително и корпоративните, влизат в комуникационните инструменти на много западни компании. Немалко мениджъри и изпълнителни директори поддържат свои блогове или се включват в общия корпоративен блог, давайки уникална гледна точка и ценна информация на инвеститорите и потребителите на компанията.
По данни от средата на 2007 над петдесет компании, или 10% от включените в класацията Fortune 500, поддържат един или повече корпоративни блогове. Такива компании са например General Motors, Google, Nike. IBM пък поддържа разширена корпоративна блогинг платформа, в която имат блогове голям брой нейни служители, включително висши мениджъри.
Свързани компании:
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.