Нова марка бира на Ломско пиво, която ще се дистрибутира в Плевенския регион, ще бъде представена от компанията по време на изложение в Плевен, съобщиха от дружеството.
Според изпълнителния директор на ломската пивоварна Кольо Николов, основната цел при производството на новата марка е разширяване на присъствието на Ломско пиво в Северна България.
Към края на август Ломско пиво АД отчете ръст на продажбите на продукция от 40 на сто на годишна база до 4,672 млн. лв. Печалбата възлезе на 811 хил. лв. при 31 хил. лв. положителен финансов резултат година по-рано.
Прогнозата за приходите от продукция и печалбата за 2007 г., обявена в регистрационния документ на дружеството, е съответно за 6,725 млн. лв. и 567 хил. лв.
През юли на аукцион бяха продадени 900 000 акции на Ломско пиво, или 20% от капитала на дружеството, при максимално допустимата цена от 3 лева за акция.
Днес акциите на Ломско пиво регистрираха ръст от 2,35 на сто до 4,35 лв. Оферти „купува“ има при цена 5,201 лв., а оферти „продава“ има при цена 4,374 лв.
Свързани компании:
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.