IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

С 20% е нараснал рекламният пазар в регионалните медии за полугодието

Общата аудитория на регионалните вестници, радиостанции и телевизии надвишава 5 млн. души

15:36 | 28.09.07 г.
С 20% е нараснал рекламният пазар в регионалните медии за полугодието
Рекламният пазар в регионалните медии в България е отбелязал ръст от 20 на сто за първото полугодие на 2007 г. спрямо същия период на миналата година, сочи проучване на "Етерна медиа", представено днес на първата Национална конференция на регионалните медии в НДК.

За цялата 2006 г. ръстът е близо 45 на сто.

Средствата, дадени за реклама в регионалните медии през миналата година, са 65 млн. лева, което е 15% от общите рекламни бюджети за страната, сочат данните. През 2001 г. те са били едва 5 на сто.

Общата аудитория на регионалните вестници, радиостанции и телевизии надвишава 5 млн. души, а общият тираж на регионалните печатни медии е 1,5 млн. броя.

Ръстът на рекламния пазар в регионалните медии се дължи основно на силните кампании на банките, както и на големите търговски вериги. На местно ниво все още е ограничено присъствието на традиционно големи рекламодатели като производителите на автомобили, козметика и битова химия, хранителни стоки и напитки, сочат данните.

Според анализа регионалните печатни издания и радиостанции, в които през 2006 г. са се влели западни капитали, са отбелязали ръст на рекламните приходи между 30 и 60 на сто.

На форума бе демонстриран и прототип на онлайн портал, който да обедини всички печатни и електронни регионални медии. Новият сайт ще позволява достъп до актуалното съдържание на всички регионални медии, както и архив.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 22:58 | 10.09.22 г.
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още