Към края на юни 2007 г. клиентите на мобилния оператор Мобилтел са общо 4,6 млн., което е ръст от 18,1% спрямо края на юни 2006 г. Това стана ясно от отчета за финансовите резултати на компанията майка Telekom Austria Group.
Въпреки това обаче към 30 юни пазарният дял на компанията е намалял до 50,6% от 55,3 на сто преди година (в края на първото тримесечие той отбеляза понижение до 51,1% спрямо 56% година по-рано). Проникването на мобилни услуги в България е достигнало 117,4% от 90,6% година по-рано заради тенденцията много от потребителите да ползват по няколко SIM карти едновременно.
Приходите на Мобилтел за второто тримесечие са се увеличили с 10,3 на сто до 158,9 млн. евро. Ръстът е основно в резултат на по-големите приходи от трафик – повече използвани минути, увеличени приходи от услуги, свързани с пренос на данни, както и по-големи постъпления от роуминг.
Оперативната печалба преди данъци и амортизационни отчисления (EBITDA) е нараснала с 8 на сто до 91,5 млн. евро спрямо второто тримесечие на 2006 г., а оперативната печалба на компанията се е увеличила със 7,1 на сто до 54,6 млн. евро.
За първото полугодие приходите на Мобилтел са нараснали с 11 на сто до 300,7 млн. евро, а оперативната печалба – с 5,9 на сто до 100,1 млн. евро.
Чистата печалба на Telekom Austria Group за тримесечието е отбелязала лек спад от 0,2 на сто до 130,6 млн. евро, а приходите са нараснали с 3,3 на сто до 1,208 млрд. евро.
За полугодието приходите на ТА са се увеличили с 1,1% до 2,354 млрд. евро, а чистата печалба е намаляла с 2,5 на сто до 277,8 млн. евро.