Приключи процесът по селекция и избиране на най-силните марки в бизнес сегмента на българския пазар, в резултат на който 500 марки и компании бяха избрани за Business Superbrands у нас. Investor.bg е единственото специализирано финансово издание, попаднало в класацията, заедно с имена като Cisco Systems, Citibank, Deutcshe Bank, Microsoft, Raiffeissenbank, American Express, Visa и много други.
Участниците в гласуването са степенували решаващите фактори за успешен бизнес бранд в следния ред: Качествени продукти/услуги – 82,2%; Отлична репутация – 62,7%; Висококвалифициран персонал – 60,8%; Високо ниво на познаваемост – 60,8%; Финансова стабилност – 55,4%; Иновативни продукти и услуги – 52,4%; Силен медиен профил – 41,3%; Корпоративна социална отговорност – 30,4%; Интернационално присъствие – 29,5%; Силна изследователска програма – 24,7%.
Най-силните бизнес марки получават правото да участват в официалната публикация на проекта за България, чието издаване е предвидено за началото на 2008 година, както и да използват специалния символ на Superbrands в своите маркетингови комуникации.
Business Superbrand е марка, която е изградила отлична репутация в своя сектор и предлага значителни материални и емоционални предимства пред конкурентите.
Свързани компании: