Комисията за защита на конкуренцията наложи (КЗК) три имуществени санкции от по 5 000 лв. на „Центрум Груп” ООД, София, за извършени нарушения на Закона за защита на конкуренцията, съобщиха от комисията.
Производството е образувано по молба на „Евроком Кабел Мениджмънт България” ЕООД и „Кейбълтел” ЕАД.
От края на 2006 г. Центрум Груп провежда рекламна кампания под надслов „Донеси 100-левов купон, добави само 69 лева!!! Получаваш 12 месеца кабелна телевизия“. КЗК е установила, че участниците в кампанията не получават пълния пакет програми, които операторът предлага обичайно. От друга страна, обявената цена е под себестойността на рекламираната услуга.
Проучването показва още, че в резултат на разглежданата реклама, част от клиентите на молителите са прекратили договорите си.
Комисията за защита на конкуренцията счита, че действията на Центрум Груп въвеждат потребителите в заблуждение, относно реалната цена на предлагания продукт. По този начин се създават реални условия за нарушаване на интересите на конкурентните фирми.