Сертификационният одит на системата за управление на качеството беше проведен в периода 4 – 6 юли 2007 г. от Международната сертифицираща институция „Муди Интернешънъл” и приключи успешно с регистрирането на системата на „Български пощи” и издаването на международно признат сертификат под акредитацията на Службата по акредитация на Германия (DAR-TGA).
Сертификатът обхваща управление на персонала и процесите, свързани с дейността на дружеството при предоставянето на следните услуги:
- универсална пощенска услуга, включваща приемането, пренасянето и доставянето на вътрешни и международни пощенски пратки (кореспондентски пратки, печатни произведения, малки пакети, секограми и колети), международни и вътрешни парични преводи, пряка пощенска реклама и допълнителните услуги “Препоръка” и “Обявена стойност”;
- неуниверсални пощенски услуги;
- вътрешни и международни куриерски услуги (EMS/BULPOSTâ);
- хибридна поща;
- услуги по договори и възложителство;
- филателни, нумизматични и полиграфски продукти и услуги;
- сортировъчни и логистични дейности;
- междурегионални и вътрешнорайонни транспортни и спедиторски дейности;
- разработване и маркетинг на нови услуги и продукти;
- управление на софтуерни лицензи и лицензионна политика.