IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Хр. Лачев: Публикациите за мен и Булгартабак са пълни глупости*

На въпрос на журналисти дали е упражняван върху него политически натиск за избор на дистрибуторски фирми, Лачев отговори отрицателно

15:43 | 21.05.07 г.
Христо Лачев. Снимка: БГНЕС
Христо Лачев. Снимка: БГНЕС

Слуховете, които се носят за мен и за компанията, са пълни глупости“, това заяви днес на пресконференция изпълнителният директор на Булгартабак Холдинг Христо Лачев относно негативните публикации за холдинга в средствата за масова информация от последните дни.

Александров и хората около него имат интерес да ме дискредитират“, заяви още Лачев и добави, че негативните публикации в медиите за него и холдинга са резултат от заплахите на шефа на следствието, изречени по Би Ти Ви.

На въпрос на журналисти дали е упражняван върху него политически натиск за избор на дистрибуторски фирми, Лачев отговори отрицателно.

Относно публикация в медиите, че холдингът е бил източван чрез договори за реклама в особено големи размери, като само един от тях е на стойност 500 хил. лв., Лачев заяви, че най-големият договор за реклама е на стойност 360 хил. лв. с ДДС.

През 2006 г. разходите за реклама са се увеличили до 11,965 млн. лв. от 11,369 млн. лв. през 2005 г., като в тези цифри се включват рекламните разходи и за холдинга, и за фабриките в Благоевград, София, Пловдив, Стара Загора и Плевен. За миналата година предвиденият бюджет за реклама е на стойност 9,3 млн. лв., като от него са похарчени 5,4 млн. лв., а останалите са предвидени за настоящата година.

Лачев каза още, че няма държава, в която да е направена реклама и да не са изнасяни цигари след това. 

Според Лачев в сравнение с конкуренцията разходите за реклама на Булгартабак са твърде малки. Дори чужди компании са намеквали, че рекламният бюджет на Булгартабак се равнява на разходите за реклама само на една фабрика в чужбина.

Никога Булгартабак Холдинг не е харчил 2 млн. лв. за наеми за коли“, каза още Лачев. Дружеството разполагало с 20 автомобила и 13 търговски представителя, докато конкуренцията работела със 150 автомобила и 150 търговски представителя. По думите му годишните наемни разходи за автомобили възлизат на 210 хил. лв. 

За периода януари-май 2007 г. дружествата от структурата на Булгартабак са продали 5,13 хил. тона, или с 13 на сто повече в сравнение със същия период на миналата година. За същия период на 2007 г. реализираните приходи са на стойност 96 млн. лв. при 81 млн. лв. за януари-май 2006 г.

*Актуализирано към 16:15 часа

Свързани компании:

Булгартабак - холдинг АД(BTH)

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 04:37 | 12.09.22 г.
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още