IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Общо 55 малки хотела получиха марката „Автентична България“ до края на 2006

„Автентична България” е насочена към туристи, които търсят малки места за настаняване, предлагащи лично отношение

10:08 | 19.02.07 г.
Автор - снимка
Създател
Общо 55 малки хотела получиха марката „Автентична България“ до края на 2006
До края на 2006 г. 55 къщи за гости и малки хотели получиха марка за качество „Автентична България“. Това съобщиха от новосформираната едноименна асоциация, в която учредители са представители на Държавната агенция по туризъм и работната група към проекта на Консорциум ВЕГА.

Новата организация ще бъде собственик на марката и ще продължи програмата на Консорциум ВЕГА и Американската агенция за международно развитие за оценяване на места за настаняване, тяхното сертифициране, както и програма за маркетинг на обектите, получили марката.

В областта на туризма понятието „автентичност“ се отнася до продукти и преживявания, които са алтернатива на това, което туристите могат да намерят в собствената си държава, обясняват от асоциацията. Нейните проучвания показват, че във все по-голяма степен потребителите вземат решение и купуват въз основа на това колко са истински даден продукт или преживяване.

Автентична България” е насочена към туристи, които търсят малки места за настаняване, предлагащи лично отношение, където могат да видят местните традиции, да се срещнат с местни хора и да разгледат околността, да се насладят на отлична местна храна и вино, занаяти и култура.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 08:42 | 10.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още