IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Versace се присъедини към новите международни модни марки в България

Облеклата висша мода на миланската модна къща идват у нас до една година

17:44 | 16.02.07 г.
Автор - снимка
Създател
Versace се присъедини към новите международни модни марки в България

През последните няколко месеца интересът на големите модни марки към българския пазар чувствително се засили. За стъпването си у нас някои се възползваха от площите, предлагани от големите търговски центрове (Marks & Spencer, Oviesse, Springfield...), други отварят самостоятелни представителни магазини. Сред последните е и луксозната марка Versace, чийто първи бутик в България бе открит снощи в столицата.

Магазинът, намиращ се на ул. „Леге“ 1, е само за аксесоари и е единственият, специализиран в тази насока сред останалите обекти на марката на Балканския полуостров, обясниха за Investor.bg от пресофиса на SMG Fashion, които представляват Versace у нас.

Плановете на компанията са до една година да бъде отворен и магазин за облекла висша мода, но не бе уточнено какви са предвидените инвестиции за налагане и развитие на марката в България. Засега основният таргет остават клиентите в София, въпреки че SMG Fashion, които разпространяват още Betty Barcley и Escada, имат и мултибрандов бутик във Варна.

Не можем да се ангажираме с предвиждания за брой на бутици с марката Versace в България в по-дългосрочен период, тъй като пазарът на луксозни стоки остава сравнително тесен, коментираха от SMG Fashion.  

Дрехи на миланската модна къща всъщност се продават у нас от 2004 г., когато бе открит бутик Versus на вносителя. Оттам не предоставят данни за осъществяваните продажби, но откриването на специализирания магазин свидетелства за успешна реализация на предлаганите досега продукти. В него цените на чантите варират между 2500 лв. и 5000 лв., на обувките от 700 до 1500 лв., на коланите – от 500 до 800 лв., на очилата – от 250 до 600 лв.

Почитателите на международните модни марки скоро ще имат още по-голям избор от навлизащи в България вериги. До няколко седмици се очаква първият аутлет на испанската Zara, на по-късен етап у нас ще стъпи и фирмата за младежка мода NewYorker. Инвеститорите в изграждащите се в момента молове в София и страната пък обещават и допълнителни нови присъствия на модния пазар, като уверяват, че част от наемателите на бъдещите търговски площи ще са световноизвестни марки, които досега не са били продавани в България.

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 16:13 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още