IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Глобяват хотелиери заради неизпълнени обещания в новогодишните пакети

Сред глобените е хотел, който се рекламирал със SPA-център; центърът обаче не функционирал

12:33 | 03.01.07 г.
Автор - снимка
Създател
Глобяват хотелиери заради неизпълнени обещания в новогодишните пакети

Некачествено предоставяне на електроенергия и туристически услуги са били сред най-честите проблеми през празниците, съобщиха от Комисията за защита на потребителите (КЗП).

През почивните дни на телефона на потребителя са позвънили 85 граждани.

По-голямата част от обадилите се са потърсили консултации във връзка с предявяване на рекламации за закупени стоки. Сред характерните сигнали на 31 декември са оплаквания за некачествено предоставяне на електроенергия и туристически услуги.

Получени са няколко сигнала за изключване на тока в жилищни квартали. КЗП е информирала аварийните групи и те са се отзовали на мястото, от което е подаден сигналът. Извършени са проверки и е констатирано, че няма техническа повреда, а прекъсването на тока е вследствие претоварване на домакинствата.

Другата характерна група сигнали са за предоставяне на туристически услуги в средства за подслон и места за настаняване с цел посрещане на Новата година. След закупения пакет и посещението на място някои от туристите са установили, че условията не отговарят на предварително договорените.

Турист е закупил пакет, който му позволява да ползва услугите на SPA-центъра в хотел в град Банско, но при пристигането му, става ясно, че тази услуга не се предлага.

След извършена проверка е констатирано, че SPA-центърът не функционира. На хотелиера ще бъде съставен акт за административно нарушение. Той не е представил и документи за категоризация на обекта, което налага проверката да продължи и при туроператора.

Група от 16 туристи е останала недоволна от предложеното меню за новогодишната нощ в категоризирана къща в село Крапец край Шабла. Недоволството е породено от това, че то не отговаряло на предварително уточненото при сключването на договора. Туристите поискали да напуснат, но хотелиерът не е бил съгласен да им възстанови заплатената сума за оставащите дни от закупения пакет. На другия ден те подали сигнал на телефона на потребителя на Комисията за защита на потребителите. Веднага на място е изпратен дежурен екип, след чиято намеса е постигнато споразумение и на туристите е върната оставащата сума.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 21:05 | 05.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още