Над 2 млн. лв. ще инвестира CEZ в трите си ЕРП-та у нас (в столицата, София област и Плевен) за внедряване на нова информационна клиентска система, чиято цел е да осигури безпрепятствено прехвърляне на данни между клоновете на дружеството и да подобри нивото на обслужване, съобщиха от компанията.
Въвеждането на системата вече е започнало в Електроразпределение София Област, като се предвижда тя да заработи и в трите електроразпределителни дружества до края на месец ноември тази година.
Системата ще помогне в бъдеще потребителите на територията на Западна България да бъдат обслужвани във всяко от подразделенията на трите дружества независимо чии клиенти са. Те ще имат възможност да получават навременна информация, както и да заплащат месечната си сметка от всяка точка на Западна България.
“Това ще доведе до значително улесняване на клиента в отношенията му с Електроразпределение”, уточнява изпълнителният директор на Електроразпределение София Област Георги Карагутов. В момента потребителите от едно дружество не могат да се възползват от услугите на друго.
Трите дружества, собственост на CEZ Group от ноември 2004 г., обслужват приблизително 1,9 млн. клиенти в западната част на България, а общите им годишни продажби на електроенергия възлизат на около 7,8 ТWh. През втората половина на 2005 година бе създадена и фирмата за търговия с електроенергия CEZ Трейд България.