Ръководството на Националната агенция за приходите (НАП) предложи на директорите на офиси в Териториална дирекция на НАП София-град мерки за преструктуриране и подобряване на организацията на работа, съобщиха от агенцията. Целта е повишаване на качеството на обслужване на клиентите в офисите на териториалната дирекция в столицата.
Предвижда се преразпределение на служителите в петнадесетте офиса на НАП на територията на София, оптимизиране на натовареността и гарантиране на по-качествено обслужване на гражданите и фирмите.
Програмата за реорганизация предвижда допълнителни обучения на служителите и създаване на специализирано звено за регистрация и дерегистрация по ЗДДС.
Организационните промени включват централизация при селекцията и възлагането на ревизиите, което има за цел по-равномерно разпределение и усъвършенстване на дейностите с цел облекчаване на бизнеса, както и повишаване на тяхното качество и ефективност.
Предложенията за промени са разработени от работна група, в която участват експерти от Централно управление на НАП и ТД на НАП София-град, с подкрепата на заместник-министъра на финансите Георги Кадиев.