Националният авиопревозвач България Ер организира кампания под надслов „Българския дух на борда на България Ер”, съобщиха от Министерство на транспорта.
Основната цел на започващата официално във вторник инициатива е авиокомпанията да се превърне в посланик на българската идентичност по света.
Планира се самолетите на превозвача всеки месец да бъдат превръщани в своеобразна визитна картичка на страната ни с акцент върху културното и историческото ни наследство.
През тази година компанията оперира с общо девет самолета Боинг 737, като се предвижда броят им да се увеличи с още три догодина.
В началото на 2006 г. изпълнителният директор на превозвача Златин Съръстов обеща България Ер да полага повече усилия за повишаване качеството на обслужване, както и за адаптиране на ценовата политика, което включва и предлагане на пакетни предложение към клиентите.