IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Дачия Логан стъпи на българския пазар с базова цена 12 772 лв.

За настоящата 2006 г. вносителят очаква да реализира 15% пазарен дял на пазара на автомобили в страната с продажбата на три марки – Рено, Нисан и Дачия

16:58 | 14.02.06 г.
Автор - снимка
Създател
Снимка: Рено Нисан България
Снимка: Рено Нисан България

Дачия Логан стъпи на българския пазар, като официалното й представяне бе направено снощи. Базовата цена на автомобила е 12 772 лв. с включен ДДС.

Според данните на вносителя Рено Нисан България в рамките на 3 седмици са постъпили 170 заявки за Логан.

В момента компанията разполага с 11 дилърски представителства в градовете София, Пловдив, Хасково, Монтана, Плевен, Сливен, Бургас, Русе и Варна.

Амбицията на Рено Нисан България, представена от генералния директор Лоран Бернар, е компанията да продаде 2500 автомобила Дачия Логан през първата й година на българския пазар. Марката ще се стреми да привлече клиенти със средни доходи, ориентирани към търговски предложения, базирани на концепцията цена-качество.

За настоящата 2006 г. вносителят очаква да реализира 15% пазарен дял на пазара на автомобили в страната с продажбата на три марки – Рено, Нисан и Дачия.

Дачия навлиза на нови пазари с един и същи маркетингов подход - промоционална игра. У нас тя стартира в началото на месеца с разпространяването на 150 000 ключа, пет от които могат да отключат автомобил Дачия Логан, които остават за собствениците на ключовете. Тестването на ключовете продължи до 12 февруари. За 12 дни над 80 хил. души са посетили автомобилните салони на компанията, като до момента е наградена една участничка – от Пловдив.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 22:16 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още