IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Годишният отчет като средство за корпоративен брандинг

Напоследък е много актуално да се предоставят и отчет и програма за корпоративната социална отговорност

17:06 | 10.02.06 г.
Автор - снимка
Създател
Годишният отчет като средство за корпоративен брандинг

Годишният отчет на компаниите е сбор от няколко отчета и документа - финансов отчет, отчет за управлението, а при публичните дружества и регистрационен документ, програма за корпоративно управление и друга информация. Тоест, от една страна, има изискване за изготвянето на годишен отчет, от друга обаче, годишният отчет служи и като средство за презентация на компанията – за корпоративен брандинг.

Това заявиха от Българската асоциация по връзки с инвеститорите (БАВИ), която организира на 13 и 14 февруари в софийския хотел City семинар на тема “Годишният отчет – най-важният документ за комуникация с инвестиционната общност“, който ще се проведе с медийното партньорство на Investor.bg.

Според организаторите българските компании все още нямат достатъчно опит в изготвянето на годишни отчети съгласно най-добрите международни практики, а годишният отчет е една от визитните картички на компанията, лицето, с което компанията се представя пред акционери, контрагенти, клиенти, доставчици, банки, власти – изобщо цялата общественост. Целта на семинара е да се научим да пишем годишните отчети по най-съвременните международни изисквания и стандарти.

Една от последните тенденции в областта в световен мащаб е в отчета за управлението да се пише повече за бъдещите намерения и очаквания. Причината е, че когато купуваш акции от една компания, оценяваш нейния потенциал – какви приходи се очаква да генерира фирмата от бъдещата си дейност.

Напоследък е много актуално да се предоставят и отчет и програма за корпоративната социална отговорност. Високо се оценява и отчетът и програмата за дейността във връзки с инвеститорите, добавят от Българската асоциация по връзки с инвеститорите.

Сред лекторите, които ще участват на семинара, са: Ричард Карпентър, един от водещите консултанти по годишни отчети, корпоративен брандинг и дигитални медии във Великобритания; Линге Блак, председател на Международната федерация по връзки с инвеститорите; Красимир Хаджидинев, съдружник в KPMG България; Румяна Дончева от Дирекция Надзорна дейност, Управление Надзор на инвестиционна дейност, Комисия за финансов надзор и др.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 21:22 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още