IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Новият генерален мениджър на Загорка е Ян Дерк ван Карнебеек

Ян Дерк ван Карнебеек е работил 12 години в международните структури на Хайнекен

13:25 | 21.12.05 г.
Автор - снимка
Създател
Ян Дерк ван Карнебеек; снимка: Загорка
Ян Дерк ван Карнебеек; снимка: Загорка

Холандецът Ян Дерк ван Карнебеек е новият генерален мениджър на „Загорка” АД, като той ще заеме поста от 1 януари 2006 г., съобщиха от компанията за Investor.bg. Досегашният генерален мениджър Димитър Алексиев от ноември тази година ръководи пивоварната на Хайнекен в Словакия.

Като генерален мениджър на „Загорка” АД ще съсредоточа бъдещата си работа върху три основни аспекта: управлението на силно и балансирано портфолио от печеливши търговски марки, което гарантира висока рентабилност и дългосрочност на бизнеса, увеличаване на ефективността и капацитета на дистрибуционната система и постигане на по-голяма ефективност в производството”, коментира Карнебеек.

Ян Дерк ван Карнебеек е работил 12 години в международните структури на Хайнекен. През периода 2002 – 2005 г. е бил генерален мениджър на отдела за иновации Beer Systems в компанията. Преди това е бил търговски директор на Хайнекен в Словакия, маркетинг мениджър на компанията в Китай и бранд мениджър в Хайнекен – Холандия.

Той е роден през 1967 г. в Холандия. Завършил е университета в Утрехт, със специалност “Право”. Притежава и магистърска степен по бизнес администрация от университета INSEAD във Франция. Женен, с четири деца.

За периода януари - ноември тази година продажбите на “Загорка” са 1,302 млн. хектолитра, което съответства на пазарен дял от 30%. Само „ИнБев“ има повече продажби в България – 1,373 млн. хектолитра.

Ян Дерк ван Карнебеек допълни, че Загорка АД е най-добре оборудваната българска пивоварна, която има отлични показатели. Сред тях са добре развито портфолио от търговски марки, всяка от които има важна роля в пазарния си сегмент. Лидерството на компанията, подчерта Карнебеек, не е въпрос само на пазарен дял - Загорка има най-голяма част от приходите на пазара на бира при най-ниски разходи в индустрията и това позволява с високи темпове да се увеличава печалбата й.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 15:34 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още