Новият екип на Tumbleweed в България, който беше създаден през ноември ще отговаря за развиването на бизнес възможностите за компанията в Източна Европа и за извършването на необходимите дейности в областта на маркетинга и продажбите в региона. Екипът ще бъде съсредоточен върху изграждането на дистрибуторски канал за България и Източна Европа, в това число Гърция и Израел.
“Щастлив съм че ще развиваме бизнеса си в Източна Европа” каза Ерик Дюма, вицепрезидент на Tumbleweed и генерален директор за България. “Вярвам, че има огромни бизнес възможности в този регион, тъй като компаниите в Източна Европа чувстват все по-силна нужда да осъществяват комуникацията, която е важна за бизнеса им по сигурен и защитен начин”, добави той.
Tumbleweed е в България от август 2003, когато компанията отвори развоен център в страната. Оттогава екипът в България е претърпял значителен растеж, като броят на хората работещи в Tumbleweed е нараснал с повече от 400% за последните две години. Tumbleweed България е част от глобалната организация на Tumbleweed. Като такава Tumbleweed в България има не само развоен отдел, а и представители на всички отдели, включително Техническа поддръжка, а сега вече и отдел Маркетинг и продажби.