IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Избират българската стока, пожънала най-голям успех в чужбина

Кампанията "Родното е модно" започна в края на април 2005 г. и е част от усилията на Министерство на финансите за стимулиране на българското производството

10:01 | 11.12.05 г.
Автор - снимка
Създател
Избират българската стока, пожънала най-голям успех в чужбина

Днес започва третата част на кампанията в подкрепа на българското производство „Родното е модно“, съобщиха организаторите. Третата част ще акцентира върху насърчаването на български производители и на произведени в България стоки, които са пробили на чуждия пазар.

Идеята е да се стимулират предприемачи, които не се страхуват от конкуренцията на международните стоки, реализират се успешно в страните от европейския и други пазари и са спечелили доверието на потребителите в чужбина.

Кампанията ще продължи три седмици, като кулминацията ще бъде на 21 декември, когато министърът на финансите Пламен Орешарски ще връчи награда за най-успешно реализираната българска стока в чужбина. Ще бъдат отличени една индустриална и една потребителска стока. Те ще бъдат определени от жури, в което ще участват представители на Съюза на издателите в България, Съюза на българските електронни медии, Българската търговско-промишлена палата, Българската стопанска камара, Съюза на работодателите в България. Председател на журито ще бъде министърът на финансите Пламен Орешарски.

Кампанията "Родното е модно" започна в края на април 2005 г. и е част от усилията на Министерство на финансите за стимулиране на българското производството, водещо до повишаване на приходите на хората и хазната, до подобряване на платежния баланс и повишаване на заетостта и жизнения стандарт.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 03:02 | 10.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още