IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Приз Бранд мениджър 2005 за жената, въвела марката кренвирши „Леки“

Цветелина Александрова от „Орбител“ грабна наградата на публиката и приза за най-добър презентатор

14:21 | 09.11.05 г.
Приз Бранд мениджър 2005 за жената, въвела марката кренвирши „Леки“

Мая Герасимова, маркетинг директор на Белла Хранителна Индустрия, спечели авторитетния приз Бранд Мениджър на годината 2005.

Дамата, която въведе новата марка кренвирши „Леки”, спечели сърцата на журито и публиката по време на официалната заключителна церемония, която се проведе снощи в зала „София” на хотел „Кемпински-Зографски”.

Бляскавото събитие събра над 500 експерти в областта на маркетинга, собственици и мениджъри на компании, преподаватели и журналисти.

Наградата на публиката грабна Цветелина Александрова с бранд „Орбител” – мениджър Маркетинг комуникации в едноименния телеком.

Публиката имаше възможност да даде своя вот в сайта на конкурса www.brandmanager.bg. Цветелина Александрова спечели и наградата „Най-добър презентатор”, учредена от вестниците „Капитал” и „Дневник”, медийни партньори на конкурса.

Категорията, в която мениджърът Маркетинг комуникации на „Орбител” е победител и се класира на финалите, беше „Давид срещу Голиат”.

Останалите финалисти в отделните категории и претенденти за голямата награда бяха:

Деню Бостанджиев с бранд Volkswagen, Порше БГ ООД (категория “Препозициониране на търговска марка”)

Елиза Илиева и Екатерина Андреева с бранд Nestea, Кока Кола България ЕООД (категория “Глокална марка”)

Павлина Кралева с бранд Браво, Победа АД (категория “Наруши правилата”)

Маргарита Лазова с бранд Imoti.net, Imoti.net (категория “E-brand”)

Всеки от финалистите представи своята разработка на живо пред публиката на официалната церемония. На базата на презентациите, журито, съставено от 120 специалисти в областта на маркетинга, гласува за своя фаворит.

Председателят на Българската Асоциация по маркетинг (БАМ) проф. Веселин Благоев и генералният директор на Euro RSCG Sofia Стефан Дюлайе връчиха на всеки от шестимата финалисти плакет като победител в отделните категории.

Бранд мениджърът на 2005 година Мая Герасимова беше наградена със специална статуетка. Победителката получи също и лиценз и база данни с интегрирана потребителска и медийна информация от агенцията за маркетингови изследвания Арбитраж.

Конкурсът Бранд мениджър на годината се провежда за трета поредна година. Той се организира от Българската Асоциация по маркетинг (БАМ) и агенция Euro RSCG Sofia.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 05:49 | 11.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още