Възможно е да има следвеликденски „залежали промоции“, предупреди председателят на Комисията за защита на потребителите (КЗП) Димитър Маргаритов в ефира на БНР.
Той посочи като пример игри и томболи с изтекъл срок или комплекти от стоки, които се продават на по-ниска цена, но на практика не представляват по-изгодна сделка, отколкото ако си купите нещата поотделно.
„В това време, в което хем предстоят нови празници, хем не са още напълно отминали тези, които чествахме миналата седмица, основно трябва да се внимава за това да не бъдем подведени от фалшиви промоции или прекалено изгодни на пръв поглед оферти, които да се окаже, че не са такива”, обясни Маргаритов.
Той разкри, че в следващите месеци комисията ще разгърне своята дейност в две основни направления - продължаващият контрол върху търговските обекти и туристическите услуги.
Той отправи препоръка хората да не се предоверяват на първата много изгодна оферта за туристически пакет или празничен уикенд, която открият, а да извършат сравняване на повече предложения.
Маргаритов обяви, че през летния сезон ще има засилени проверки и виртуални приемни на най-комуникативните места в курортите за бърза връзка с екипи на КЗП.