Проектът за девиз на Кирил Кацаров е на трето място и печели 1000 лева, от графичните предложения проектът на Мария Никова е на второ място и е награден с 2000 лева, а на Стефан Василев е на първо /3000 лв./
В конкурса през февруари са се включили 110 участника. Техните проекти са оценявани от Николай Томов - главен редактор на в. "Борба", Велико Търново, Петър Пунчев- изпълнителен директор на радио FM+, Максим Минчев - генерален директор на БТА, Люба Ризова - директор "Новини и актуални предавания" на Би Ти Ви и Любомир Дацов - заместник-министър на финансите.
В протокола на журито се препоръчва да се използват логото и девизът на Съюз "Произведено в България" предвид "безспорните естетични и графични достойнства". Препоръката на комисията няма задължителен характер, като окончателното решение ще бъде взето след приключване на процедурата по Закона за обществените поръчки за избор на изпълнител на комуникационна стратегия.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.