От СОМАТ АД, 96% собственост на германската компания Willi Betz, вече заплашиха, че ще преразгледат инвестиционната си политика, защото методиката за разпределяне на СЕМТ-овете е в полза на малките фирми. До края на януари фирмата може да пренасочи 50 от камионите си в други европейски държави.
От Националното сдружение на българските превозвачи на компанията, в което членуват средни и малки фирми, са убедени в обратното и поискаха на СОМАТ да бъдат отнети всички разрешителни за 2005 г. В резултат на техни сигнали до транспортното министерство, което разпределя разрешителните, на СОМАТ бяха отнети 50% от СЕМТ-овете.
От ведомството на Николай Василев твърдят, че методиката за разпределяне на СЕМТ-овете се изчислява по математическа формула и се извършва с участието на самите превозвачи.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.


ПСЖ спечели Интерконтиненталната купа
НС прие на второ четене промени в Закона за ДДС
Младежи, участвали в антиправителствените протести, създадоха инициатива "СТОП"
Мъж беше прегазен от три коли на АМ "Тракия"
Желязков: Очевидно е, че отиваме на избори
Проф. Спасов: България има нужда от малки модулни реактори за балансиращи мощности
Прекрояването на доктрината на САЩ за Латинска Америка е ужасна геополитика
Ziemba очаква AI да подкрепи търсенето на газ през 2026
Ziemba: Ситуацията около Венецуела ще се отрази на Русия, Иран
Ziemba: Следим предлагането на петрол и от Гвиана
Как евтина тръба спестява сериозна сума от гориво
Главният дизайнер на Mercedes напуска
Нова технология разпознава пияните шофьори зад волана
Отмяна на забраната на ДВГ – какво означава това за шофьорите?
Ford обяви промени в стратегията и отписа 20 милиарда долара
Хайди Клум и 20-годишният ѝ син от Сийл - Хенри - красят корицата на модно списание
Ето как Тейлър Суифт отпразнува своя 36-и рожден ден
Коледни подправки за баланс на кръвната захар
Американските суперносачи отново са в сила в Тихия океан
Задържаха над 180 000 къса нелегални цигари край "Дунав мост 2"