IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

На бензин или на ток: кой е по-бърз?

Когато 82 коня могат да са повече от 530

16:55 | 13.03.17 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: Volkswagen&nbsp;</em></p>

Снимка: Volkswagen 

В първия епизод на Volkswagen e-Xperiments, носещ името „Ускорение“, Volkswagen показва невероятното ускорение на малкия e-up! – 100% електрически градски автомобил. Малката бяла въшка се изправя срещу много по-мощен автомобил, тунингован  с цели 530 конски сили от фен на марката и член на Клуба на привържениците на Volkswagen.

При електрическите двигатели колата получава пълна мощност още с първото натискане на педала, което я прави непобедима в градска среда. Там нейните ръмжащи противници буквално нямат нужното пространство, за да развият пълния потенциал на конските си сили. Така, в първите 20 метра, малкият е-up!, като всеки електрически автомобил, изпреварва всички, а усещането у шофьора е несравнимо – в пълна тишина просто се залепваш за облегалката. 

Създадохме уеб-сериал, в който по забавен начин да се заиграем с предразсъдъците към електрическите автомобили. В момента за тях много се говори, но единици взимат насериозно възможността да започнат да шофират наистина такъв автомобил. А това рано или късно ще им се наложи. Много хора дори не знаят, че електрическият автомобил (поне при Volkswagen) изглежда съвсем като нормален автомобил! 

Носят се слухове, че електрическите автомобили са бавни. Че са рикши. Че с тях не можеш да стигнеш по-далеч от кварталния магазин. Че на магистрала няма да стигнат далеч. Наричат ги подигравателно „тролеи”. Казват, че са веганството на автомобилостроенето. Електрическите автомобили на Volkswagen са плод на дълга и задълбочена развойна дейност и дизайн. Днес те представляват едни от най-ефективните и иновативни технологични машини, с които шофьорът не прави големи компромиси с удобствата, на които е свикнал. Тъкмо напротив: усещането на борда е пристрастяващо, а разходите за поддръжка и гориво са в стотинки.
 
Александър Сано, Мариан Вълев-Мъро, както и собственикът на „армията на Чингис Хан” се влюбиха в електрическите модели, след като прекараха известно време с тях.

Запишете се и вие за тест-драйв на е-up! в Порше София Изток, Околовръстен път 360, т. 02 80 73 400.
 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 11:52 | 10.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още