От 1 ноември „ЧЕЗ Електро България“ АД променя напълно своята структура, съобщи компанията.
Целта според дружеството е да бъдат осигурени оптимални условия за клиентите си при либерализиран пазар на електроенергия.
Според съобщението, предприетите структурни промени идват след обстоен анализ и в съответствие с изискванията на българското законодателство и на ЕС - Директива 2003/54/ЕС за електроенергийния сектор. Компанията ще остане част от групата ЧЕЗ в България.
За клиентите от 1 ноември 2017 година промените включват обособяване на отделни гишета във всеки център за обслужване на клиенти, активиране на специална линия на номер 070010010 само за въпроси, свързани с доставката на електроенергия и нов имейл адрес за комуникация с компанията: info@cezelectro.bg.
В процес на изграждане е нов сайт на дружеството.
Освен обществено снабдяване с електроенергия „ЧЕЗ Електро България” АД притежава и лицензия за „Доставка на електрическа енергия от доставчик от последна инстанция“ с правата и задълженията на координатор на специална балансираща група.
„ЧЕЗ Електро България“ припомня, че от създаването си през 2006 г. поставя във фокуса на дейността си качественото обслужване на клиентите и е разработило модерни услуги като електронна фактура, sms проверка на сметка, sms известяване при неплатено задължение, дистанционно обслужване, безкасово заплащане на сметки.