Нов продукт - "Енергиен мениджър", помага на клиентите на ЧЕЗ Енерго да добият по-ясна представа за своето енергийно потребление, а съответно и да намалят нецелесъобразното и неефективното потребление в своя обект и да оптимизират разходите си.
Под формата на графики клиентите на дружеството могат да получат справка за потреблението за последните 36 месеца, с отразеното процентно отклонение за всеки свой обект или за всички обекти общо, които притежава.
Услугата е достъпна от април и може да бъде заявена в центровете за обслужване на клиенти. В рамките на 10 дни след заявката нужната информация се предоставя от ЧЕЗ Електро на имейл на потребителите, обясняват от компанията.
Чрез „Енергиен мениджър“ клиентите могат да проследят потреблението на конкретен обект, като се идентифицират и възможностите за спестяване на разходи при прилагане на мерки за енергийна ефективност.
Може да бъде направено и сравнение на потреблението в различни обекти.