Около 2500 проверки в търговски и туристически обекти по Черноморието е извършила Комисията за защита на потребителите (КЗП) от началото на летния сезон.
Съставени са над 150 акта за нарушения като основното е несъвпадение между обещаното и предоставеното в заведения и хотели. Такива са и най-честите сигнали от туристи. Това съобщи председателят на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов пред Нова телевизия.
Има и оплаквания от неизрядни отношение между търговци, които могат да повлияят на почивката на потребителите, уточняват от Комисията.
По думите на председателя изключително редки са случаите на начисляване на такси от типа – „празен стол”, „празна чиния”, „желание на клиента” и т.н.
Маргаритов потвърди, че проверките на КЗП по морето продължават до края на сезона, като посочи, че те не би следвало да смущават осъществяващите дейността си съгласно изискванията на закона търговци.