С малко пo-благоприятни цени, много реновирани хотели и много по-голямо присъствие в каталозите на туроператорите България стартира подготовката за туристическото лято на 2016 г., пише в свой анализ германското седмично специализирано издание Touristik Aktuell.
„Страната се представя по-професионално. Мирише на лято в България", казва Франк Тиел, мениджър продажби в Schauinsland-Reisen.
Към неговото мнение се присъединява и директорът на Thomas Cook Щефани Берк. България е „изключително атрактивна", както по отношение на по-младите купонджии, така и на семействата, смята тя.
Нежеланието на много авиокомпании да летят до Тунис, настоящата ситуация в Турция и увеличението на цените в Гърция също са козове за родината ни, според германските специалисти. България вече не е толкова евтина, както преди, но е алтернатива за туристите, които искат едно нещо: мързелуване на плажа, пише Touristik Aktuell.
„България е сериозна алтернатива на Тунис“, казва Ролф-Дитер Малцан, директор на DER Touristik Köln. Още през миналото лято България е спечелила от срива в Тунис, а това ще се повтори и през 2016 г., смята той.
В България DER Touristik гради собствената си програма за годината преди всичко с фокус върху "Златни пясъци", които през миналата година са били оперирани от Riu. Alltours разширява предложенията с 30 нови хотели, сред които за първи път има два от веригата Sentido, Golden Star и Golden Family в "Златни пясъци" до Варна. Те са на агенция Grifid, която работи в България в сътрудничество с Alltours.
1-2-Fly също увеличава присъствието си в България – с нови концептуални хотели, като първия Suneo Club, докато Öger Tours влиза в новия сезон с пет хотела по българското Черноморие.
Thomas Cook и Schauinsland предлагат за първи път почивки за германците и в "Албена", който се счита за идеално място за семейни почивки и на много места предлага безплатен W-LAN достъп.