IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Приемни за недоволни туристи по морето отвори Комисията за потребителите

Там туристите ще могат да получат информация за правата си

11:01 | 09.06.15 г.
Приемни за недоволни туристи по морето отвори Комисията за потребителите

За летния сезон Комисията за защита на потребителите (КЗП) започна да отваря приемни по Черноморието. Там туристите ще могат да получат информация за правата си при ползване на услуги в хотели и заведения, да направят консултация с експерт по конкретен казус или да подадат сигнал за нередност.

В приемните ще има и тематични брошури, които ще са полезни при ползването на различни видове туристически услуги, пазаруване и транспорт. Дежурни екипи ще извършват проверки по постъпилите сигнали и жалби. В инициативите ще се включат и представители на други контролни органи.

Приемната в Бургас е в регионалната дирекция на Комисията на  ул. "Цар Калоян" 16. В комплекса „Слънчев бряг” - в административна сграда на "Слънчев бряг" АД, в Созопол – на площад „Черно море” 1, в Приморско – на ул. "Трети Март" 56 – това е Туристическия информационен център в сградата на общината.

Приемната във Варна е в  регионалната дирекция на КЗП на бул. „Владислав Варненчик” 112, ет.4, в „Златни пясъци” - в административната сграда на ”Златни пясъци” АД, ет. 2, стая 200, в „Албена”  - в хотел „Добруджа”, офис 4.

Приемните са организирани със съдействието на местните общини и бранша.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 05:47 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още