"Mastercard отдавна не е само картата, с която плащаме за стоки и услуги. Изкуственият интелект се използва от нашата компания от много време. По естествен път изкуственият интелект стигна дотам, че вече имаме възможност да го дадем на нашите крайни клиенти", заяви Найден Маречков, директор "Развитие на продукти" в Mastercard, по време на форума "Бъдещето: Общуване", организиран от Bulgaria ON AIR.
Той подчерта, че за пръв път и само в България са дали на своите клиенти достъп до мобилно приложение с възможност да ни помогне във всички наши ежедневни дейности.
"Чрез определена технология, в която участва изкуственият интелект, дигитализацията ни позволява да направим всичко много по-сигурно за крайните клиенти", изтъкна Маречков пред Bulgaria ON AIR.
И добави, че са дали възможност на изкуствения интелект, в комбинация с човешка намеса, виртуалният "консиерж" (приложението) да помага на хората във всяка дейност от ежедневието им.