"Напредъкът на технологиите направи рекламата в медиите по-профилирана", заяви в ефира на телевизия Bulgaria On Air проф. Христо Кафтанджиев, преподавател във Факултета по журналистика в Софийския университет.
Той посочи, че в интернет например, от масови, рекламите стават по-индивидуално насочени. „Мрежата взема превес, особено в по-развитите страни. Няма да се изненадам, ако до 2-3 години на пазара бъдат пуснати телевизори с мишки и клавиатури. Телевизорът съвсем скоро ще се превърне в масово устройство за достъп до интернет“, посочи Кафтанджиев.
Според него обаче в България телевизионната реклама все още е водеща. По думите му у нас рекламата се прави по традиционни начини, докато в по-развитите страни маркетинговите комуникации придобиват дигитални измерения и висока степен на интеракитвност.
Вижте целия разговор във видео файла.