Николов обясни, че задачата на IT компанията е да анализира данни, да дава препоръки за решения с технологичните иновации. По думите му платформата на AI Solutions прочита всички данни в една организация и в реално време да дава информация за всеки процес, за най-търсените продукти.
Николов посочи, че най-вече се предоставя възможност да се разгледат потребителите като индивидуалност, каква е тяхната необходимост и потребление. "За да има четими данни, за да има анализ, преди всичко един процес трябва да е дигитализиран или автоматизиран. Тогава ние знаем какво се случва във всяка стъпка от процеса. Тогава знаем какво е поведението на всеки служител, а също и какво е потреблението и поведението на всеки клиент", обясни мениджърът.
Александър Николов отбеляза, че на уъркшопове клиентите се убеждават, че могат да доразвият AI решението до такова, от което те имат нужда. „Готовността е много по-висока, отколкото преди няколко години. Клиентите и бизнес лидерите гледат в тази посока и ефективно се използват от новите решения в офиса. Но това е само началото. Тепърва предстои революцията, която ще промени ефективността на бизнеса – като процеси и начин на работа“, прогнозира управителят на AI Solutions.
За пример той даде финансовите решения в банките. „Когато започнахме в началото да създаваме дигиталните и автоматизирани бизнес процеси, отпускането на кредит беше в рамките на десетки часове, дори няколко дни. В момента това, което успяваме да постигнем, е до пет минути отпускане на заем от момента на заявяване“, съобщи Николов.
За какво се използват AI асистентите и кои са лидерите в сектора? Как се вземат иновативни решения за бизнеса?
Вижте целия коментар във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.
Всички гости на предаването "Бизнес старт" може да гледате тук.