В световен мащаб гейминг индустрията приближава 200 млрд. долара оборот годишно, като тя е по-голяма от кино и музикалната индустрия, взети заедно. Най-силно развиващият се сектор е конзолният, но въпреки това около 90 млрд. долара се очаква да идват от мобилния сектор в световен мащаб. Това коментираха Димо Димов, вицепрезидент на "Геймлофт", и Деян Тричков, гейм мениджър на March of Empires, в предаването „В развитие“ по Bloomberg TV Bulgaria
Гостите в предаването обясниха, че „рецептата“ за създаване на успешна видеоигра е екипът, който стои зад създаването й. Докато преди години е бил нужен малък екип от специалисти, в момента тази нужда се простира до голям екип, като се залага на продуктовите професии – хора, които са предимно от икономическата сфера и се занимават с развитието на играта. В днешно време се налага тенденцията най-успешните игри да бъдат т.нар. „Live“ игри, при които целта е да бъде създадена игра, която да се развива дългосрочно.
Игрите в облака са един от най-интересните сектори с голям потенциал, но те се водят като нишови сегменти. Те генерират около малко повече от 5 млрд. долара или 2% от цялата индустрия. Стратегическите игри са едни от най-популярните, но не са единственият популярен жанр. В момента игрите, които най-масово се играят, са така наречените casual игри, които са достъпни във всеки един момент, посочиха събеседниците.
Те анонсираха създадена в България игра, която стана част от най-големия средновековен фестивал в Европа и привлече вниманието на над 700 хил. посетители. Играта, създадена от събеседниците, е стратегическа и се развива в средновековен сетъп.
Целия разговор може да видите във видеото на Bloomberg TV Bulgaria.
преди 1 година Щото не са ги уокнали още. отговор Сигнализирай за неуместен коментар