Според него в кариерното си развитие младите хора поставят на първо място нуждата от автономност и това от работната им позиция да има някаква полза, да са посветени на кауза.
„Стремежът е отношенията и интересите да се срещнат някъде по средата, за да се работи заедно и продуктивно. Това, на което бизнесът се учи е да се адаптира към тази гъвкавост на младите хора“, коментира Илиев.
Той определи целите на проекта Gen Z Revolution като революция – както за младежите от поколение Z, така и за бизнесите като цяло, при която трябва ясно да се посочат потребностите на младежите от поколението.
Съоснователят на Leader Academy посочи, че това са млади хора, родени между 1999 и 2012 година, които днес са между 12 и 25 годишни, и обясни, че компанията се е фокусирала върху кариерното развитие на младежите между 16 и 25 години. Той уточни, че за тях проектът означава подкрепа на "сто изгряващи звезди".
"Ще подберем сто младежи, които да подкрепим в рамките на една година в кариерното им развитие. Подкрепяме ги, като им даваме възможност да са част от едногодишна кариерна акселерираща програма“, потвърди в каква посока ще е помощта Илиев. – Самото име казва доста. След тази една година целта е да има резултати в кариерното им развитие.“
По думите младежите ще бъдат подпомогнати, за да започнат бизнес, да изградят личен бранд, или да започнат кариерно развитие в компания.
Какъв е алгоритъмът, с който се измерва желанието за развитие? Къде ще отидат стипендиите на Leader Academy? Може ли да се изгради лидерско умение – важна е средата или се раждаш с талант? Как се постига устойчивост в личностното развитие? Как ще приемат компаниите младите кадри и какви условия ще им предложат за развитие? Какви са ангажиментите на компаниите към обучението на служителите?
Вижте целия коментар във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.
Всички гости на предаването "Бизнес старт" може да гледате тук.