Той потвърди, че „Сирма“ вече има представителства в доста от съседните на България страни и ще продължава да следва стратегията си за разширяване с нови пазари. „Ние смятаме, че въобще не е невъзможно „Сирма“ да стане най-голямата IT сървиз компания в региона. През 2024 г. таргетираме още два големи пазара – най-активни сме в момента в Испания и DACH региона (Германия, Австрия и Швейцария), така че за нас това е най-логичната посока за следващите два офиса", разкри той.
Зарев обясни, че се е променила стратегията на групата за развитие на бизнеса – чрез покупка на компании или като се отварят офиси в места, където компанията вече е силна и има клиенти.
Търговският директор на „Сирма“ съобщи, че компанията предлага своите продукти на повече от 150 пазара. „Бизнесът, който развиваме, е доста подобен. Във всяка една държава правим аналогични неща – нашата сила е да можем да решаваме конкретни проблеми чрез иновативни технологии, било то проблеми с дигитализация или управление на процеси", обясни той.
Започна ли „охлаждането“ на IT индустрията след възхода ѝ през последните три години заради пандемията от Covid и дигитализацията на бизнеса? Как се развива IT пазарът в България и какви са предизвикателствата в развитието и задържането на кадри може да разберете, ако гледате видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.
Всички гости на предаването "В развитие" може да намерите тук.